Godmorgon

2012-08-10 @ 10:02:20
Ja så var det redan fredag, jag har en extra jourvecka den här veckan och det är bara idag och söndag kvar. Sen blir de det vanliga schemat med jour var fjärde vecka och nästa vecka öppnar Huddinge labbet igen efter sex veckors sommar stängt. Ska bli skönt att få återgå till den vanliga vardagen!
 
Lite bilder från morgonpromenaden.
Vi stötte på ett litet rådjur på stigen i skogen.
Sen måste jag bara slänga in en bild på Nova hon låg och sov så här i soffan igår!
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag längtar också efter att få återgå till vardagen :) Det är skönt med semestertider, men nu är jag mätt på det! :P

Svar: Ja det är ju så, allt har sin tid!
Carina Duvefjord

2012-08-12 @ 09:53:19
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0