Oj va dagarna ...

2012-04-08 @ 11:07:34
... går fort, redan söndag och hela jourveckan avklarad! Det blev tre timmar övertid den här gången!

I fredags hade vi besök av Emelie, Jocke och Robin, så trevligt när de kommer och god mat fick vi också, Emelie fixade mat åt oss!

Idag är det tvättning och packning som gäller, planet går tidigt i morgonbitti till Berlin, den här gången skall mina föräldrar följa med också. Ska bli kul och träffa Tobbe igen, ses ju inte så ofta nu sen han flytta ner.

(Bild från i september när Micke och jag var i Berlin)

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Ja, dagarna går verkligen fort - jag hade hoppats att denna helg skulle bjuda på många tillfällen rörande träning...



... i stället tycks jag nästan bara ha suttit hemma och jäst...

2012-04-08 @ 15:04:10
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0