Godmorgon

2011-11-14 @ 10:28:43
Idag har jag tagit min längsta morgonrunda (ca 30 min) sedan jag blev sjuk, jag blir fortfarande hostig när jag rör på mig. Men det är inget mot var det var förra veckan, seg förkylning jag fått.


Idag börjar min långa jourvecka (mån, ons, fre och sön) det ända som är lite jobbigt är att jag måste åka till jobbet i Huddinge först för att hämta min badgekort, annars kommer jag inte in i varken personalgaraget eller till labbet i Solna. Det tar 25 min extra att ta den svängen, suck, men jag måste ju göra det.

Uppdatering:
Jag behöver inte det, hade ju en extrajour innan jag blev sjuk, så jag har ju badgekortet i min väska, man kan bli glad för mindre!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Brorsan åkte på en hosta som läkaren säger kan sitta i under 6 veckor. Verkar vara nåt som går :/



Sv: Ja, den han har börjar bli lite trång över bogen, så snart är det ett måste att ha tag på en ny. Men jäklar så svårt att hitta en bra. Som när en annan ska ha tag på ett par nya jeans - omöjligt! ;)

2011-11-14 @ 13:47:50
URL: http://lathundarna.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hoppas du snart blir bättre:) Själv har jag tillbringat hela helgen i soffan/sängen:( Helt slut i hela kroppen, suck..Jaja det blir nog bättre:)

Ha det gott!

2011-11-14 @ 14:24:28
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Quila o Ronja

Men fy vad din förkylning var seg :-( den verkar ha vänt i alla fal. Kanonbra!!!

Vilken härlig morgonpromenad! Blå himmel och solsken? Det är vi inte bortskämda med.

Usch då, dags för den låååånga veckan. Tur du inte behövde åka extra och hämta kortet ;-)

Önskar dig en trevlig natt :-)

Kram

2011-11-14 @ 19:34:12
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Britt-Inger

Man kan aldrig överkatta det sköna i att var ledig. Men samtidigt så skulle ledigheten inte vara så skön om den inte föregicks av ett arbete. Hoppas du blir ledig....../Britt-Inger

2011-11-15 @ 11:07:41
URL: http://cabam-cabam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0