Ja den här ...

2011-05-04 @ 15:01:45
... dagen har ju gått fort. Hade ju jour i går kväll och natt, vi hade två patienter under kvällen och en i natt. När jag precis hade kommit hem och parkerat bilen så ringde Jenny och fråga om jag kunde köra henne till skolan för bussen hade inte kommit, det går ju bara två bussar till hennes skola på morgonen så jag körde ut henne och en kompis.

Sen hem och ut en kortis med hundarna, käka frukost och sen lade jag mig och sov och jag hade jätte svårt att vakna, snoozade i över en halvtimme och Krita och Nova sov lika gott de, jag fick väcka dem :)


Sen tog jag tjejerna på en längre promenad, men det är inte skönt ute regnet hänger i luften.




De håller på att såga ner några träd i området där jag bor.

Kommentarer
Postat av: Tobias

NEJ!! Inte dom finna träden! Var korkat... knytt fast er i träden innan dom alla försvinner!

2011-05-05 @ 10:43:00
Postat av: Carina

Tobias, de tar inte alla träd!

2011-05-05 @ 12:29:25
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0