Det som är ...

2011-05-31 @ 14:44:45
... skönt med jourveckorna är att man är ledig på dagarna, jag tycker det är så härligt när man får börja dagen med en längre promenad. Det bästa är om man inte har några måsten som hänger över en! Har ett måste som jag skjutit på men jag behöver springa runt och jaga dammråttorna innan de anfaller!

Krita mår bra nu, det är precis som gräset har en lugnande effekt på magen.

Varit ute på en långpromenad i en och en halv timme, det är så skönt ute, ja förutom blåsten då. Gick ner till kanalen och Krita och Nova busa i vattnet. Jag önskar jag kunde ha dem lösa, så de fick springa runt i vattnet utan ett koppel som bromsar dem.

Nova hitta en planka som hon sprang om kring med, hon såg för härlig ut, ut i vattnet upp i sanden, grävde och stöka runt ut o vattnet och så höll hon på.


Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Morgonpromenader är så sköna.

Härliga bilder!!!

Sv. Tack, fick lite lindring i går. Hört talas om NMDB Blockad?

Ha en fin dag

Kram

2011-06-01 @ 09:34:46
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Henrik Olsson

Ja, visst är det skönt att börja dagen med en längre promenad! :)



Själv skulle jag nog inte uppskatta dina arbetstider lika mycket, utan är väldigt nöjd med mina 7-16:tider :)



Sv: Ja, vem vill inte ha en stor veranda?? :P

2011-06-01 @ 10:05:41
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Anonym

Hejsan vännen!

Underbara bilder på dina ljuvliga russlar och jag tycker som du att det skulle kunna vara roligt att kunna släppa våra underbara russlar lösa så dem kan leka och ha kul. Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig dag.

Hälsningar Marina

2011-06-03 @ 10:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0