Godmorgon

2011-03-05 @ 09:49:46
Ja här har vi blå himel och sol, precis som jag beställde :) Varit ute en sväng med tjejerna på morgonen, stanna till vid rastgården så det fick springa av sig. Krita är mycke busigare nu för tiden, så kul och se! Men det är rena isbanan på gångvägarna, hoppas det smällter bort bra i solen nu.

Här kommer en liten filmsnutt!

Igår hade vi bilen inne på verkstan, fick en tvåa på bromseffekten, men nu är det fixat, bara ombesiktning kvar. Men detta ledde till att jag fick åka buss och tåg i går till och från jobbet. Jag blir lika förvånad varje gång hur smidigt det går, bussen går 06:11, tåget 06:27, stämpla in på jobbet 06:57. När jag åker bil åker jag hemifrån 06:15 och stämplar in 06:50, så inte så stor skillnad.


Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Men visst är det smidigare att åka bil. Joo, jag vet....ur miljösynpunkt, ska man förstås INTE ta bilen. Bromsar är ju helt klart bra att ha, hihi

Ha de gott

Susanne

2011-03-05 @ 19:49:08
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Quila o Ronja

Sv. Även om vi gnäller lite emellanåt, så är vi ju väääldigt possitiva, innerst inne. Eller? Hihi

2011-03-05 @ 20:06:35
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0