Det har varit ...

2011-06-17 @ 18:52:34
... fel på stadsnätet i Södertälje idag men nu har internet kommit igång igen.

Det var lungt på jobbet i går hade två patienter under kvällen och sen fick vi sova hela natten, nåja jag sover ju inte så bra på jobbet. Nu är det bara lördags dygnet kvar!

Här hemma har det varit mulet och regnat lite av och till hela dagen. Verkar som det ska vara liknande väder några dagar framåt. Jag hoppas solen och värmen kommer tillbaka till min semseter börjar vecka 27, börjar längta efter ledigt nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin bild :)



Jag har köpt det i en butik här där jag bor. Backamo Hundtjänst heter dem :)

2011-06-17 @ 19:23:46
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se
Postat av: Quila o Ronja

Förstår att det inte är lätt att få någon ordentlig sömn på jobbet. Skönt med lite ledighet snart!

Regnet drabbade även oss på eftermiddagen. Fy, vad det regnade!!!

Ha en bra helg =)

2011-06-17 @ 23:09:10
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0