Jaha då var ...

2011-07-24 @ 21:07:07
... semestern nästan slut för den här gången, i morgon börjar jag jobba, börjar med jourvecka. Behöver i alla fall inte gå upp tidigt, det är ju skönt!

Jenny och jag var ute på en lågpromenad förut, gick ner till kanalen och hem igen. Tjejerna var i och bada så klart!


Nova hitta en kvist som hon sprang och lekte med länge, hon såg så lycklig ut :)

Tjejerna blev väldigt intresserad av dessa änder!

Den här lilla krabaten stog och drack vatten i vattenpölen när vi gick förbi, han/hon brydde sig inte att jag kom nära. Men va han/hon frusta/fnös hela tiden när han/hon drack!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen.

Fina bilder som vanligt på dina söta russlar. Jag ser fram emot och se hur mina russlar gör när vi har flyttat ut till Verkö och har nära till havet.

Hoppas att början på arbetet går bra efter semestern men en vecka i september är ju jättebra.

Tack för dina uppmuntrande ord dem värmer i hjärtat och du ger mig en sådan trygghet när det gäller hjärtat. Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig dag.

Många hälsningar ifrån Marina

2011-07-25 @ 12:31:08
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0