Godmorgon

2011-07-23 @ 11:42:55
Gissa om det var skönt att sova i sin egen säng i natt! Sovit som en stock, ingen blåst eller regn som stört en! Till nästa sommar hoppas jag vi fixat husvagn/bil, jag älskar och tälta så det är inte därför, men saker blir lite enklare då.

I morse var jag ute med tjejerna på en långpromenad, har ju inte blivit så mycke när man är borta. Körde aktivitet med hoppa upp på stenar, hoppa över pinnar/kvistar, var även vid vår "planka" så det blev lite kontaktfälts övning också. Nu ligger tjejrna utslagna och sover gott!

Kommentarer
Postat av: Britt-Inger

Jag förstår dina tankar kring tältandet vs husvagn. Jag har varit i samma sits. Så det slutade med att jag köpte en pytteliten vagn. Jag lovar att det underlättar helt klart livet en hel del, speciellt när det dåligt väder /Britt-Inger

2011-07-23 @ 14:24:05
URL: http://cabam-cabam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0