Ja nu fungerar ...

2011-01-25 @ 19:16:37
... internet igen, vet inte vad som var fel. Idag började jag med att få en timmes sovmorgon, gick upp vid 5.45, tog tjejerna på en halvtimmes promenad, annars brukar det bara bli en kort kissrunda. Men idag har Micke varit på kurs så det har fått varit hemma och så fick Micke åka hem på lunchen och gå ut med dem. Själv var jag till sjukgymnasten på morgonen, där av sovmorgonen. Men idag har det inte varit någon bra dag, bängande huvudvärk som inte vill ge med sig, ska gå och lägga mig tidigt så jag slipper den!

Kommentarer
Postat av: Sara

5.45, fyy, är ju nästan mitt i natten, haha! Jag har alltid haft svårt att komma upp på morgonen, kanske därför jag jobbar natt nu :) Ja det är jättebra att det finns rastgårdar, här i uppsala har vi några och jag har funnit en rätt nära oss! Nu går mina lösa ändå men att träffa andra hundar och ägare är ju jättekul! Hur går det för dig med hundarna? Idag ville jag strypa Golle! Han slutade aldrig skälla på en hund vi skulle promenera en bit med. Denna rottis ignorerade honom som tur var men tillslut kändes det som min trumhinna skallrade, likaså tålamodet! Ha en fin kväll :)

2011-01-26 @ 19:23:32
URL: http://twinkely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0