Ja denna dag ...

2011-01-30 @ 20:05:52
... har gått fort, hade tänkt ta det lungt och göra så lite som möjligt.

Jag började dagen med en härlig promenad med hundarna, det var jätte skönt ute och solen sken.


Titta ett godis träd!

Hem och käka frukost, satte mig sen och läste "Känn din hund - och dig själv", då ringde svärmor och ville ha hjälp. De var bara att hoppa in i duschen och åka i väg, efter det ville Emelie komma hem till oss, så då hämta vi henne på vägen hem. Jag fick i alla fall med henne på en promenad med hundarna, vi gick förbi rastgården så tjejerna fick busa av sig lite.



Vi körde även lite "Dog Smart" med tjejerna, Krita har ju fattat de från första början, men Nova har bara inte fått till det förrens idag!


Sen stanna Emelie här och käka, så kom Jocke och hämta henne vid sju-tiden. Satte mig ner vid datorn för att ta det lugnt en stund, men då ringde Jenny och ville att jag skulle komma och hämta henne vid stationen för nästa buss gick inte förens om en halvtimme.

Men nu sitter jag här till slut och tar det lungt en stund innan det är dax att krypa i säng!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska också skaffa ett sådant aktiveringsspel. Bra för att hålla hjärncellerna i trim ;) Visst får man massa ny energi när man är ute i solskenet? Helt fantastiskt! Jag håller på att träna bort Goliats hysteri mot andra hundar, det som går allra bäst är avledning med godis, minsta lilla jag tar i kopplet får effekten - hoppa på den andra hunden. Jag hoppas vi kan övergå till att sedan kunna gå förbi andra utan att locka massa med godis. Men men , ett steg i taget :) Hoppas du får en bra Måndag!

2011-01-31 @ 00:39:02
URL: http://twinkely.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Visst blir allt genast mycket roligare om man får lite sol på sig :)



2011-01-31 @ 05:22:33
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Jag ska också köpa ett sådant aktivitetspel till mina russlar. Dina russlar verkar ju ha kul med det. Fina bilder på dina underbara russlar dem är så söta. Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig dag.

Marina

2011-01-31 @ 17:07:40
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0