Godmorgon

2011-01-29 @ 09:53:44

Även fast jag somnade tidigt igår kväll var jag jätte trött när jag vakna nu på morgonen, konstigt tycker man borde vara utvilad då!

Det var inte lika kallt idag, några plus grader, det får för min del gärna bli ännu varmare så snön smällter bort nu, är lite trött på vintern!

Har i alla fall varit ute med Krita och Nova på en promis, gick förbi rastgården så det skulle få vara lite lösa. Nova är jätte busig och far runt från början och försöker få fart Krita och hon lyckades till slut. Så härligt att se dem busa runt och jaga varandra!

Tyvärr glömde jag kameran, så inga nya bilder idag.
 


Kommentarer
Postat av: Angelika

visst är det underbart att se dem leka av sig:) de behöver det ibland mina som är så slöa älskar att få raca ute ibland:)

2011-01-30 @ 08:02:46
URL: http://www.fridsborgs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0