Det var en ...

2011-01-12 @ 11:10:07
... en jätte lungt kväll och natt på jobbet, inte en enda patient hade vi och jag sov skapligt bra också, annars brukar jag ha svårt att sova där.

Idag snöar det förfullt ute, jag börjar faktiskt bli less på snön nu, längtar efter barmark, fåglar som kvittrar och solen!

Sen har jag dåligt samvete för hundarna för att jag inte tränat så mycke med dem, får ta mig i kragen och komma i gång igen. Varit inne och tittat på kurser som börjar nu ivår, men jag får lite ont i magen eftersom jag inte kan men vill träna agility med Krita. Jag måste verkligen ta tag i problemet, just nu tycker jag tjejerna skäller åt allt när vi är ute, något bättre när jag går med dem en och en.

Lite bilder från morgon promisen!


Det snöar för fullt men det syns inte alls.


Ja och så obligatoriska stoppet och vad är de då de spanar efter?

Jo det är fotsteg in i denna hålla, vem som bor där vet jag inte. Men det luktar väldigt gott tycker Krita och Nova!

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Här har vi också fått en hel del snö i natt, jaa, det snöar visst fortfarande. Men nu ska jag trotsa vädret och ge mig ut i skogen.

Skällande är inte kul, men du kan säkert komma tillrätta med det. Ge dig inte!! Att dom triggar varandra är så sant. Dom känner säkert att man blir irriterad också :-(



Ha en bra dag

Kram

Susanne

2011-01-12 @ 11:55:50
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

fina bilder på dina underbara russlar. Du kommer att klara det och en dag så skäller dem inte på allt. Men jag tror som du att dem triggar varandra att börja. Mina tankar finns hos dig idag när du ska gå på begravning.

Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig dag.

Marina

2011-01-14 @ 13:10:33
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0