Ja så har ...

2011-02-08 @ 15:36:30
... den här dagen sprungit iväg, har sovit bort ett par timmar, hade ju jour igår och vi fick jobba i natt.

Man blir väckt varje morgon av detta bygge på jobbet, särskilt irriterande som idag när man inte sovit så många timmar. Men det som oroar en är sprickorna som börjar komma i huset efter alla sprägningar, man undrar ju om de kommer och hålla, lite läskigt faktiskt.

När jag kom hem från jobbet  tog jag en promis med grannen Marie och hennes två sheltisar. Det var skönt men slaskigt, var en aning blöt om fötterna när jag kom hem. Krita skötte sig jätte bra, ja förutom att hon drog lite i kopplet då. Nova skötte sig bra med hennes förutsättningar, hon är ju rädd och har stenkoll på var Trizz och Breeze är men jag tror ändå vi tog ett myrsteg framåt.

Sen träffade vi även ett gäng puddlar på vägen och Krita hitta en ny kompis, lekte som sjutton med en valp, Nova försöker ta sig där i från, men jag håller henne bara lungt kvar, även pudlarnas matte vet om att Nova är rädd så ingen går fram till henne.

Kommentarer
Postat av: Marie G

Tack för trevligt sällskap:) Tyvärr kom ju SOLEN efter att vi gått, ja,ja SNART är det vår!!!

Håller med om att det går framåt, Nova fixade ju mina hundar helt OK i dag:)

Ha det gott hälsar Marie G

2011-02-08 @ 22:19:11
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Quila o Ronja

Oj!!! Att hela lasarettet börjar spricka, ser inte bra ut :-( Kul att du börjar få tillbaka träningsmotivationen. Den här långa vintern har det inte ens varit lätt att tänka tanken "TRÄNA"

Framsteg, sakta men säkert. Så bra ;-)))

Kram

Susanne

2011-02-09 @ 00:10:58
URL: http://Quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0