Ja idag blev ...

2011-02-03 @ 19:08:45
... sen middag, blir det nästan varje tisdag och torsdag, eftersom jag bestämt mig för att träna dessa dagar och då tränar jag på en gång när jag kommer hem från jobbet. Annars skulle det nog inte bli av om jag skulle äta först och sen träna någon timme efter det, skulle bli så trött att jag inte orka!

Nu har jag tränat sedan vecka 45, vissa veckor mer andra mindre och jag mår mycke bättre, har ju ont,är öm och stel fortfarande men inget mot vad det varit och det känns jätte skönt!

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Oj då, är det så länge sedan du började med träningen. Tycker inte det känns så länge?! Du är jätteduktig, som kämpar på ;D



Kram

Susanne

2011-02-03 @ 21:34:35
URL: http://Quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0