I morse när ...

2011-08-25 @ 12:01:47
... jag var ute med tjejerna hade jag mätprogramet igång, sen när jag kom hem såg jag att den stängts av precis när Micke ringde. Måste fixa något annat som inte störs av andra saker. Här är i alla fall rundan för idag, fick rita in den själv, vill ju veta hur långa eller korta våra rundor är.

Jag har i alla fall lyckats hitta bilderna som försvann här om dagen, men de syns bara på datorn inte i mobilen.

Lite bilder från promenaden idag.



Tjejerna busar runt i ljungen :)

Förutom att hoppa upp på stenar och gå balansgång, blev det träna kontaktfält på vår planka i skogen.

Kommentarer
Postat av: Tessan och Helmerm

Men va tok smart!!! :D Min hund är ju bara ett år så klätter hinder vill jag inte träna på än, MEN man kan ju lägga en planka på marken direkt att träna balansgången med. Wiiehoo! :D Ett steg närmare agilityn :)



Ang flexi koppel, är det mkt motstånd i själva rullen eller löser den ganska löst efter hunden?

2011-08-25 @ 13:09:51
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/
Postat av: Marie G

Nä men nu är det snart dax för en tur till klubben & träna agility:) Ska då bli kul att se kontaktfälten...:) Så där tränade jag Trizz hela första vintern, himla bra träningsmetod..

Ha det gott så hörs vi:)

2011-08-25 @ 23:42:46
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0