I går var ...

2011-08-05 @ 09:12:44
... jag riktigt trött när jag kom hem efter jobbet, men jag tog en promenad med vikterna och gjorde mina övningar. Efter tre dagpass i bly, börjar det kännas lite i nacken, fast det är inget mot vad det varit. Men jag undrar om jag nogonsin kommer bli helt bra igen.

Tog tjejerna på en kortare promenad nu på morgonen, men vi var nog ute i alla fall i en halvtimme. Det blev lite godis sök, och bus för tjejerna,

och även lite hoppa upp på stenar.

Ser att det är dax för trimmnig för båda, Krita har så mycke hår på tassarna och Nova är riktig långhårig igen!

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Fördelen med schäfrarna är att deras päls inte växer :P



Nackdelen med schäfrar är att dem fäller så brutalt mycket!!



Sv: Jag köpte flytvästen på Ge-Kås :)

2011-08-05 @ 12:53:23
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Henrik Olsson

Sv: Ja, man får komma igång när man är tillbaka i jobbsvängen igen :P

2011-08-05 @ 22:44:43
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Marina

Hejsan vännen.

Hoppas att inte nacken besvärar dig för mycket. Vad duktig du är som tränar och sköter din kropp. Min träning går utför men jag ska ta mig i kragen när vi har flyttat. Foten har ju hindrat mig.

Vilka fina foton på dina söta tjejer och du är verkligen en duktig fotograf.

Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig dag.

Hälsingar Marina

2011-08-07 @ 09:58:50
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0