Det är så ...

2011-08-27 @ 17:23:09
... skönt när man är ledig och kan börja dagen med en längre promenad. Här är rundan för idag!


Efter frukosten åkte vi till Expert och köpte en extern hårddisk, så nu ska jag lägga över bilder så de inte försvinner om nu datorn skulle krasha! Sen åkte vi ner till stan, det var tydligen Telgedagarna och massor med folk och underhållning m.m.


Hitta dessa stövlar som ska få följa med mig hem någon dag, satt jätte skönt och snygga var de med!

Sen var Micke och jag ut en sväng med hundarna, gick förbi rastgården, hade tänkt de skulle få busa av sig. Men Nova ville bara gräva efter stenar, så då gick vi vidare.

Nu börjar det bli dax för att laga middag, knorrar i magen på mig!

Kommentarer
Postat av: Marie G

Hade hoppats på att få sällskap av er på leden i dag....Vi hade en underbar tur & vilket väder:)

Njut vidare av kvällen hälsar Marie

2011-08-27 @ 17:50:06
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Maribella

Vart finns det någon hundrastgård här i stan?

Trevlig helg!

2011-08-27 @ 20:21:22
URL: http://www.maribellassk.blogspot.com
Postat av: Marina

Hejsan vännen.

Jag älskar den sista bilden på eran sötnos. Härligt med nya stigar att vandra det blir inte så enformigt att vara ute och gå med hundarna. Vi ahr inte hunnit med alla stigar i vår skog heller. Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig dag.

Hälsningar Marina

2011-08-29 @ 17:43:07
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0