Långpromenad

2011-04-05 @ 12:24:05
Hade bestämt träff med grannen Marie och sheltiligan. Vi tog en promenad på två timmar, jätte härligt. Men som vanligt hade jag för mycke kläder på mig var dyngsvettig när jag kom hem. Men då passa jag på och träna på en gång!

Krita skötter sig jätte bra förutom vid hundmöten då skall de skällas och hon försöker göra utfall, men jag har henne på andra sidan mot hunden vi möter och så sätter jag mitt ben närmast henne som stopp, fungerar skapligt. Nova tycker jag nog var lite duktigare idag än förra gången, stundvis gick hon bredvid mig utan att dra eller bromsa, så ett litet steg åt rätt håll!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad händer om du säger typ "Titta vilken fin hund" så fort du får se mötande jycke och trycker truten full med gotta på Krita under hela mötet? :)



Sv: Önskar fler kunde använda så sunt förnuft när det kommer till flexit. Tuumme upp!

2011-04-05 @ 14:21:10
URL: http://lathundarna.blogg.se/
Postat av: Marie G

Tackar för trevligt promissällskap:) Både jag & Ligan var nöjda efteråt....Höres igen om nästa promis:)

Ha det gott

2011-04-05 @ 15:39:53
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Quila o Ronja

Visst blir man glad, bara det händer något i rätt riktining. Även om man gör små framsteg, så är det ändå framsteg. Du tränar så flitigt, så dom fixar det säkert så småningom.

Kram

Susanne

2011-04-05 @ 20:07:09
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0