Hundmöte

2011-04-12 @ 15:40:40
När jag gick ut på eftermiddagen möte jag grannen hon var hundvakt till Maries Sheltisar. Nova var som vanligt i början, tycker de är så läskiga men sen fick hon syn på Blåndie och då blev hon lite intresserad. Gick upp i lilla skogen, där blev hon jätte intresserad vifta på svansen och skällde och gjorde lekinvit till Blåndie men då tyckte hon Nova var lite läskig, men de var fram till varandra ett par gånger och nosade.

Här busar mor och dotter!
Krita var med och busa lite hon med :)
Nova vill leka med Blåndie :)
Blåndie söker skydd hos syrran Trizz.
Breeze hitta min godisficka och höll sig nära mig :)
Krita gick runt och käka harskit, tyckte det var smasken!
Ett tu tre när jag titta på Nova låg hon och tugga på en pinne och brydde sig inte alls så mycke om hundarna runt omkring henne.
Fina Blåndie som snart flyttar till nytt hem.
Men sen när vi gick där i från, tyckte Nova det var läskiga igen och drog och ville komma bort. Men jag är jätte nöjd med detta hundmöte, tänk om det böjar lossna nu för Nova, hoppas hoppas hoppas det är så!

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Joo, det gör det säkert. Lossnar menar jag. Hur är hon om ni går mitt inne i stan?

Kram

Susanne

2011-04-12 @ 21:53:39
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Postat av: Marie G

KUL att se mina tjejer på din blogg & att dom skötte sig tom Blåndie:) Å KUL att både se & höra att det funkade så bra med Nova:) En fågel viskade i mitt örat....Hoppas nu som du att det är på G:)

Ha det gott

2011-04-13 @ 10:11:22
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0