Godmorgon

2011-04-12 @ 09:52:46
Ja nog sjutton däcka jag tidigt igår och sovit som en stock hela natten, jätte skönt!

Varit ute med tjejerna på en morgonrunda, men det ska snosas på varje sten, stolpe, träd, gren och tuva, sen ska det kissas och skvättas så man blir tokig. Nova är inne på sista veckan av löpet och Krita ska nog börja när som helst.

Det börjar bli så fint ute nu när alla blommor börja komma upp och knopparna på träden slå ut. Måste gå ut en sväng med systemkameran och fota idag. Sen har jag tråkiga saker på schemat också som städning!

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- mamma till Ebba ♥

Jag använder mej också av den sidan :)



Åh vad härligt det låter med knoppar och blommor, här är det snö över allt förutom på vägarna ;p

2011-04-12 @ 10:33:02
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- mamma till Ebba ♥

Ja det hoppas jag, för det sitter en stackars svan på isen nedanför huset :)

2011-04-12 @ 11:16:37
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0