Jag sov i ...

2010-09-04 @ 16:54:19
... ungefär två timmar, känner mig mycke piggare nu. Hunnit varit ute med hundarna på en promenad, käkat lite lunch, sen gick jag ut med hundarna till fotbollsplanen och träna lite. Körde spår, eller början till spår för första gången. Gjorde som jag läst i Fredrik Steens bok, Aktivering, lek och motion, som jag köpt med Expressen. Gick en ruta på ca en meter i kvadrat, la ut godis och så fick tjejrna gå dit och söka godiset. Gjorde två rutor åt dem var, gick så där, får se om jag göra några sen på kvällspromisen. Sen lekte/kampa jag med en i taget, den andra som satt och inte fick leka/kampa skällde som bara den, jag vet ju att dem gör det för att dem också vill leka/kampa, men det är så irriterande. Som tur var kom Micke hem på slutet så han kunde va med den jag inte lekte/kampa med!



Sitter och väntar på att Micke ska komma hem med pizza, ska bli gott. Sen har jag blodpudding pågång i ugnen till agilityn i morgon, ska bli så kul att komma igång igen :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Här blev det oxå pizza efter jobb igår :-) fick jobba över igår oxå, hoppas verkigen att nästa vecka blir bättre än vad denna har varit :-( hoppas det går bra för er på agilityn, vi börjar vår kurs på onsdag, ska bli så kul...

2010-09-05 @ 05:48:19
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0