Godmorgon

2010-09-23 @ 10:32:29
Fick nästan tvinga mig upp i sängen i morse vid kvart över åtta, kan ju inte sova hur länge som helst! Varit i väg till veterinären nu på morgonen och lämnat in ett nytt färskt kissprov, sen ringer de mig och morgon, jag hoppas det är bra!

Igår fick jag inte så mycke gjort, sov till nästan halv två och ändå var jag trött och seg hela kvällen. Hade tänkt ut och träna med Krita men jag orkade bara inte, får ta mig i kragen och träna henne i morgon, för sen jobbar jag ju hela lördagen och hinner inte.

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Taack! Vi trivs toppen bra jag & min lilla familj :)

2010-09-23 @ 11:17:57
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Håller mina tummar hårt att proverna blir positiva i morgon. Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig kväll.

Marina

2010-09-23 @ 15:39:56
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0