Det blev sen ...

2010-09-09 @ 20:33:26
... middag idag igen! Idag har jag varit på webbkurs, jätte kul men helt slut i huvudet, ska dit i morgon också! När jag kom hem tog jag ut hundarna en och en på en promenad. Sen fick jag med mig Jenny ut till fotbollsplanen, så hon kunde passa den jag inte träna med.

Med Krita körde jag slalom, tog ihop pinnarna lite till - gick bra, hon fuska lite första gångerna men sen gick det bra. Två hinder - gick jätte bra, inga problem alls. Körde med kopplet på idag på henne, liter inte riktigt på henne sen i söndags. Nova körde jag bara hoppen med - gick jätte bra på slutet.

(Gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Karoline

Du har så rätt, de är vanliga bondkatter :) Jag tror att det är rätt vanligt med sköldpaddsfärgade bondkatter, eller så har jag bara haft turen att se en hel del.



Va roligt att ni ska börja öva slalom, det är ett av de gulligaste hindren tycker jag.

2010-09-09 @ 23:25:36
URL: http://karolinesliv.wordpress.com
Postat av: Carina

jasså du var oxå ute och körde lite slalom :-) ja det är inte så lätt som det ser ut... framför allt om man inte ska muta hunden med godis hela tiden

2010-09-10 @ 06:06:14
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0