Varit ute och ...

2010-05-11 @ 15:54:07
... njutit i det fina vädret. Tog med mig tjejerna till fotbollsplanen efter en kortare promenad. Först låg jag på en filt och njöt i solen, med ett gäng dagisbarn skrikandes åt mig en liten bit bort. Men jag låtsades som jag inte hörde dem, jag ville ju bara ligga och ta det lugnt. Efter en stund kom en fröken och sa till dem och de försvann.

Sen träna jag hundarna lite med läxan jag har på agilityn, Krita var med på noterna, lite dålig på att kampa men det får vi öva mer på. Men det gick inte att träna med Nova, kanske det är dax för höglöpet!? fick inte mycke kontakt med henne i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Carina

Har inte tänkt på att tikarna oxå blir "jobbiga". Inte roligt när det brukar gå bra att träna och allt helt plötsligt verkar bortblåst. Det är tur att vi har vars en hund till att träna med haha. Hur länge håller löpet i sig ungefär och hur ofta löper en tik? Ha en bra dag

2010-05-11 @ 16:44:31
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Angelika

Härligt att njuta av den första goa solen:) låter som löp på G då kan de båda vara blinda och döva:):)

Ha det gott Angelika

Postat av: E ♥ Aspelin

Svar; Ja, absolut. Ska nog lägga ut bilderna igen någon dag. Jag la ju inte ut bilderna för att vara taskig eller så, ville ju bara visa hur fint det var. Men ibland tar vissa personer saker på fel sätt.



Hoppas du haft en bra dag! :)

2010-05-12 @ 20:48:55
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0