Tränat agility

2010-05-20 @ 20:09:28
Nu har Jenny och jag varit ute och tränat med Krita. innan vi körde igång körde jag lite följsamhet och kör. Sen körde vi däcket + säcken, första gången tog hon däcket men missa säcken och så stack hon mot lilla skogen, jag ropa men hon lyssna inte, sen sa Jenny "hej då" då titta hon upp men var på väg in i skogen igen, då tog jag godisburken och ruska och sa "hej då" högt och sprang åt andra hållet. Då kom hon som ett skott efter mig, sen försökte hon inte stick något mer utan skötte sig bra. Tog däcket + säcken bra. Sen körde vi slalom, fungera jätte bra, satte ihop pinnarna lite mera och det gick jätte bra.

Men det var massa mygg ute så nu är vi sönder stuckna.

Kommentarer
Postat av: Carina

haha plockar hon upp stenar, det var lite roligt. Tror det är rätt ovanligt att hundar stoppar huvudet under vattnet frivilligt. Skoj att det går så bra för er på agilityn. Vad bra att ni fick henna att komma tillbaka. Det finns så mycket som lockar och man blir ju så glad när man lyckas få dom att komma tillbaka. Ha det bra

2010-05-20 @ 21:35:11
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marie G

Träna på! Ngn dag kommer jag ut & tittar:)Ångrar att jag inte tog med mig hindren till landet:( Är sugen på att träna:)

Ha en bra helg!

2010-05-22 @ 09:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0