Godmorgon

2010-05-21 @ 09:35:02
Idag är jag ledig så skönt och hela helgen också! Varit ute på en promenad med tjejerna, det är ju sommar ute, har 18 grader på balkongen som ligger i skuggan, jag undrar hur varmt det är i solen. Vi mötte en rottis ute, jag matar godis och det går bra enda tills hunden är precis vid oss, då börjar Nova skälla och då börjar ju Krita också. Så visst har det väll gått framåt, men det är långt i från bra! Jaja det är bara att fortsätta jobba på!
Hade ingen kamera med mig i dag så det får bli en gamal bild!

Kommentarer
Postat av: E ♥ Aspelin

Hej :) Tack så mycket! Dina hundar är ju så fruktansvärt söta! Skulle också vilja ha en liten hund :) Men får nöja mig med bara en hund så länge :)

2010-05-21 @ 16:52:47
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: Carina

Härligt med lite långhelg nu när vädret är så mysigt. Har det ofta likadant här om en börjar skälla så brukar det smitta av sig och sen är det i full gång :-) Tur är dock att de oftast inte skäller på andra hundar men man kan aldrig vara säker. Hoppas ni får en härlig helg

2010-05-21 @ 19:52:16
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

det tar tid att ta bort felaktigheter som våra älskade vovvar har lärt sig. Men allt går framåt och hon är så duktig. Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

Marina

2010-05-22 @ 09:07:20
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0