Godkväll

2010-05-17 @ 19:30:29
Idag har jag bara jobbat halvdag, sen har vi haft planerings eftermiddag. Och det är inte så ofta vi träffas så många från båda saiterna (Huddinge och Solna). Sen tog jag tåget hem och det händer inte heller så ofta, är ju lite lat och tar bilen till jobbet i vanliga fall. Det är så skönt och veta att när man går från jobbet och tar bilen hem är jag hemma på ca. en halvtimme! I stället för att gå till tåget ca 10 minuter, ta tåget i 25 minuter och sen buss ca tio minuter hem och det är ju inte alltid det flytter på heller, så därför tar jag bilen till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Carina

Klart smidigare att ta bilen. Skulle jag ta buss till jobb skulle det nog ta ca 1 timme nu tar det som mest 20 minuter och så slipper man ju passa tider :-)

2010-05-17 @ 22:05:36
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0