Handlat

2010-03-27 @ 13:28:50
Nu har Micke och jag varit och handla och jag säger det är skönt att ha en kundvagn att luta sig mot när det snurrar i huvudet. Men jag har ju inte varit uppe och gått så länge på hela veckan eller. Annars tyckte jag att det kändes bättre nu på morgonen, så jag håller tummarna att det är borta snart.

Vi var till ÖB och köpte en tygbur till Krita, bra att ha på agilityn när hon ska ligga och slappna av i mellan träningspassen. Vi ställde den på golvet och hundaran blev nyfikna på en gång. Jag kasta in några godisar och Krita gick in på en gång, så det blir nog en bra bur till henne. Nova gick in sen också när vi tog bort Krita där ifrån, hon plöjde ju in förre Nova hela tiden.

Nu ska jag bara ta det lungt under eftermiddagen och kvällen så jag orkar med agilityn i morgon. Tyvärr har vi inte kunnat träna så mycket på läxan eftersom jag varit sjuk, vi får träna desto mer till nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Carina

Så bra att ha en sån bur när de ska vila mellan passen. Är det mycket dötid när ni tränar? Hoppas det går bra med träningen imorgon fast du inte har mått så bra den sista tiden. Ha en skön lördag

2010-03-27 @ 15:44:21
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Dem burarna är bra. Jag har en också som vi hade med oss på hundutställningen. Ska ta med mig den också när vi ska börja på brukshundsklubben. Hoppas att du kryar på dig. Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

Marina

2010-03-29 @ 08:56:53
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0