Promenad

2010-03-13 @ 15:03:27
Nu har Micke och jag varit ute med hundarna, gick förbi rastgården så de fick springa och busa löst.



I dag skiner solen igen, hoppas det fortsätter så här, så är snön snart borta. Men gångvägen är isbana på vissa ställen, vore inte helt fel med ett par broddar!

Vi fick jobba på morgonsidan mellan fyra och åtta, sen åkte Micke och jag och handla när jag kom hem. Så sen var jag ganska trött, så jag la mig och sov i två timmar, så nu känner jag mig lite piggare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror också det, tror de blir lite träningsvärk med. Hon är mycket bättre idag iaf =) Jo jag har valt att leva mitt liv så jag försöker göra mitt bästa och vara så positiv som möjligt :) Härliga actionbilder på dina vovvar, ser ut som de flyger fram hihi.

Jag använder broddar nu när det är så halt, mina är från apoteket och de är bra tycker jag. Ha en fin kväll!

2010-03-13 @ 18:00:45
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Vilka underbara bilder på lyckliga och lösa russlar.man blir så glad över att se dem. Sköt om er alla och ha en fortsatt mysig söndag.

marina

2010-03-14 @ 09:03:13
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0