PMS hund!!!

2010-03-26 @ 09:41:42
Nova ska löpa snart, så nu är hon riktigt PMS:ig, bara Krita tittar på henne när hon inte vill morrar hon och ger sig på henne. Hon har hållt på så i några dagar. Någon som vet hur mycke det kostar och sterilisera en hund?
Krita blir aldrig lika PMS:ig som Nova, men sen har ju Nova sina känslor "utan på", är hon glad så är hon skit glad och visar det, är hon sur då är hon verkligen sur och visar det.

Själv mår jag som igår, det snurrar värst på morgonen, sen blir det bättre under dagen, fast det snurrar ju bara när jag är uppe och rör på mig.

Snön smälter mer dag för dag, sen blir jag lite förvånad, fast buskarna står i snön börjar de slå knopp.



Kommentarer
Postat av: Anonym

mellan 10-20 000 kr om den är frisk

men har infektion eller så betalar du bara självrisken.

min blev sjuk när hon var 1 år.

fick livmoderinflamtion. Akut operation skulle kostat mej 20 000 kr med alla mediciner också men jag betalade endast 1200 kr av den summan



kram emma

www.enlitentax.blogg.se

2010-03-26 @ 18:06:01
Postat av: Marina

Hjesna vännen!

Vi kastrerade Fingal för han måde inte bra av när en massa tikar löpte. Det gav vi 3500 kronor för. Ring till en veterinär och fråga vad det kostar. Det kanske är bättre för Nova att bli steriliserad.Fortsätt krya på dig. Ha en fortsatt bra dag och sköt om er,

Marina

2010-03-27 @ 08:09:53
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0