Ja då sitter ...

2010-03-14 @ 15:47:46
... jag här på jobbet. När jag kom hit höll de på med en patient, de hade jobbat hela förmiddagen. Få se hur kvällen och natten blir.

Ja nu har vi gjort agility testet och jag tror att vi får vara med, gick ganska bra för oss, hon skötte sig fint tjejen min. Det var tolv hundar med och ingen skällde, de är väll jätte bra. Vi fick stå i ring och så fick vi gå en och en förbi hundarna, sen skulle vi mötas och hälsa och sen fick vi "mingla" allt för att se hur hundarna fungera med andra. Jag tror de flesta hundar skötte sig bra!
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad bra det gick bra på testet. När får ni reda på om ni är med? Får hålla tummarna att ni kommer med men det är säkert inga problem. Ha en bra kväll på jobbet.

2010-03-14 @ 21:14:35
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marie G

Hörde att det gick bra på testet:) KUL! Då är det ju bara att skicka ett foto + infon till mig så att du kommer ut på hemsidan:) För då är ni ju snart ett agilityekipage:)

Syns vid 13 tiden....

2010-03-15 @ 07:32:41
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Håller mina tumamr så att ni kommer med på kursen. Russlra gillar ju verkligen agility. Det är en sak som passar dem. Vi väntar fortfande på att höra när vi ska börja med brukshundsklubben. Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

Marina

2010-03-15 @ 08:22:07
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0