Godmorgon

2010-03-16 @ 09:20:28
Här skiner solen, några minusgrader. Vi har haft så fint väder sista veckan, sol varje dag och några plusgrader. Jag får passa på och njuta när jag är ledig idag, sen dröjer det fyra veckor innan jag kan vara ute på dagarna i veckan, det är det bästa med jourveckorna.

Idag blev det också bara en kortare morgon promenad, var fortfarande lite kyligt ute, får ta en långis mitt på dagen. Hade två bustjejer med mig i dag också, fast samtidigt var de så lugna och fina när vi gick. Öva på "gå fint" bredvid varandra och de skötte sig jätte fint. Så kanske kan jag i framtiden ha dem på samma sida när vi möter hundar också, går bra nu om vi möter människor. Men vi jobbar på!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0