Godmorgon

2010-03-09 @ 09:33:05
I natt har jag fått sovit, fast man sover ju inte lika bra som hemma. Kvällen var lugn också, hade bara en patien.

När jag kom hem tog jag hundarna på en promenad, det är skönt ute nollgradit. Hundarna har spårat som galningar efter rådjuren, fick säga till på skarpen att det inte får dra! Jag tror de var aldeles i närheten av oss just då, för sen blev det lugnare.
 
Utsikt över kanalen och staden!

Två fina tjejer som spejar efter rådjur!

Titta gräset börjar komma fram!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

tack för dm gulliga kommentarerna hos mig dem värmde i hjärtat.

Vilka fina bilder och dina russlar är så gosiga. det doftar så gott av alla dessa dofter av rådjuren och dem vill ju dem testa om de hittar dem. Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

Marina

2010-03-09 @ 10:28:23
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/
Postat av: Petra

Hej, Vilken fin sida du har! Jag tycker att det ser ut som Södertälje på bilderna, har jag fel. Astra ser det ut som på andra sidan kanalen. Jag har själv bott där i flera år men bor nu i Kungsängen. Fina hundar. Vart tränar du? Mina föräldrar bor i Södertälje (om det nu är där du bor) skulle vara skoj att träna hunden där. Petra

2010-03-09 @ 12:21:35
URL: http://plindroos.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0