Tränat agility

2010-06-09 @ 20:24:54
Nu har Jenny och jag varit ute och tränt agility med Krita och Nova.

Med Krita körde jag:
* tre hinder på rad - gick jätte bra,
* första hindret på sne så hon hoppar snett över och rakt över nästa - hon tjuva och stack iväg flera gånger och sprang och tog sista hindret, men när jag fick henne och sitta kvar så jag kunde gå fram till hinder två och visa vägen gick det bra, så det måste vi träna mycke mera,
* slalom - gick jätte bra, kunde sätta ihop pinnarna mera.



Med Nova körde Jenny:
* hinder - först ett och sen två gick jätte bra,
* slalom - första gångerna tyckte hon det var jätte läskigt att bara gå igenom, men på slutet smög hon igenom, så det är bara och jobba på så hon inte tycker det är läskigt längre.


När vi var på fotbollsplanen och träna gick Marie förbi på gångvägen med sina sheltisar. Jenny och jag träna med Krita och Nova satt fast i kroken, men Nova skällde nästan ingenting utan satt bara och titta på hundarna, hon var jätte duktig!

Kommentarer
Postat av: Marie G

Ja Nova var riktigt duktig när vi passerade förbi, KUL:)

Det såg riktigt bra ut när ni körde, själv har jag inte tränat på länge:( Mest bara valp planering i huvudet:)

Ha det gott!

2010-06-09 @ 21:46:25
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad kul att träningen går framåt, ni är ju jätteduktiga. Själv var vi ute i skogen och lade lite spår och det gick jättebra oxå. Härligt att vara ute med hundarna fast vädret kanske inte är det roligaste. ha en bra dag

2010-06-10 @ 05:39:29
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0