Kom precis hem ...

2010-06-02 @ 15:28:49
... efter att hämtat Jenny i skolan, hon ringde och fråga om jag inte kunde hämta henne och snäll mamma som jag är så gjorde jag det.

Innan dess var jag ut med hundarna på en längre promenad, hade inte tänkt det från början eftersom det är ganska varmt ute, men det sluta med att vi var ute över en timme. Gick ner till kanalen och Nova bada så klart, hon bara ska ner till vattnet och leta stenar i vattnet. sen gick vi vidare förbi fårhagarna och upp i skogen, Marie har visat mig en stig genom skogen så man slipper ut på vägen en bit. Men jag gick lite tokigt så vi gick verkligen över stock och sten, men vi kom dit vi skulle fast inte på stigen.





Kommentarer
Postat av: Carina

Härliga bilder :-) Ser att terrängen gör att hundarna får kämpa lite, bara bra för musklerna haha. Är det bara Nova som gillar vatten?? Ingen av mina gillar direkt vatten. Kanske det blir ändring på det i sommar, kan ju vara skönt att svalka av sig.

2010-06-02 @ 15:57:23
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Min lillkille ÄLSKAR vatten!!

Vi brukar ta en runda i Pildammsparken på varma dagar o där är 2 ställen han kan bada. Det är en pytteliten "bäck" som rinner ut i stora dammen, där är vattnet jättefint och han lägger sig ner där och dricker och rullar runt. Det är bara 1dm djupt.

Sen på ett annat ställe är där nåt för barnen där vattnet rinner ner för en sorts trappa med metall för som man lyfter upp så forsar allt vattnet ner från ena trappsteget till det under. Rick älskar att stå där och få allt vattnet på sig =)

Men så fort hans tass har läkt ska vi promenera till hundbadet =D



Sv: p-spruta är ju jättebra att testa med först! då vet man =) Hoppas det funkar för er!

2010-06-03 @ 18:21:38
URL: http://mffhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0