Ja och så ...

2010-06-30 @ 11:18:02
... sitter jag här framför datorn igen, blir alltid sittande här en stund efter frukosten när jag är ledig eller har jour. Det är lite avkopplande och sitta här och läsa andras bloggar och tidningen. Men snart är det dax och göra i ordning mig, inte riktigt än för jag börjar ju inte jobba förrens klockan halv fyra, men det är lite man måste hinna innan dess och jag måste ju åka hemifrån vid halv tre.



Idag på morgonpromenaden så var det kvavt ute men inte lika varmt som igår, jag sprang faktiskt en bit också och hundarna "joggade" fint bredvid mig. Måste komma igång och springa, känner att jag behöver det och särskilt nu när man håller på med agilityn om man ska orka springa med.

Kommentarer
Postat av: Carina

Visst är det avkopplande att sätta sig och "läsa" tidningen eller bloggar, gör jag alltid när jag käkar frukost och några gånger till per dag :-) hoppas jobbedagen blir bra

2010-06-30 @ 14:01:45
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0