I går åkte ...

2010-06-03 @ 10:56:01
... Micke och jag runt här i Södertälje och leta bur till bilen, de hade inga hemma och skulle få beställa och det var ju inte jätte billiga. Det sluta med att vi åkte till Zoo Varuhuset i kungenskurva, hitta en bur vi var nöjda med båda två och skapligt pris, plast i botten och galler runt om. Sen på vägen hem vela vi om vi skulle ta motorvägen eller gamlavägen, det sluta med att vi tog gamlavägen. När vi kommit en bit stog en polis där och vinka in oss, vi tänkte det är väll vanlig kontroll, men Micke hade kört för fort 81 på 70 väg, dyrt var det 2000:-. Varken Micke heller jag har fått det förut så vi blev lite paffa först, men va ska man göra, bara gilla läget och se glad ut. Så buren som var billigare blev rätt dyr till slut!

Idag försov sig Jenny, så jag skjusa henne till skolan och tog med hundarna så det skulle få testa buren. Den var lite läskig tyckte Nova, men vi får ut och åka lite varje dag så tycker hon nog inte det till slut, det skramlar ju lite när man ska stänga och det var det hon inte tyckte om. Men jag passa på att ta en promenad med dem vid Jennys skola, den ligger ju på en gamal militäranläggning. Gick inte så långt det var ju så varmt redan, tjejerna drack massor när vi kom till bilen igen. Jag passa på och fota lite.



Kommentarer
Postat av: Carina

Tråkigt att få böter, 2000 är ju inget man bara har över. Du får ta bild på bil och bur. Funderar oxå på att köpa en till mina vovvar men har ingen bra bil. Får tänka ett tag till :-)

2010-06-03 @ 15:46:07
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marina

Hejsan vännen!

Vilken bra bur som ni har köpt. våra vovvar ska åka säkert i bilen. Sköt om er alla och ha en fortsatt bra dag.

Kram marina

2010-06-07 @ 08:14:46
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0