Vilken sommar ...

2010-07-11 @ 12:18:13
... vi har, nästan tropisk! Det är så varmt så man orkar inte göra så mycke, fast jag har farit runt med dammsugaren här hemma och nu är jag så varm. Men jag är lite orolig att det fina vädret tar slut innan min semester börjar om två veckor. Jag hade tänkt och åka och bada, men jag tror jag gör det senare. Hundarna ligger på golvet och flämtar, de är väll den svalaste platsen, man kanske skulle ta och lägga sig där med, hahaha.

Gräset börjar verkligen bli tort på sina ställen, så lite regn skulle behövas, det kan komma på natten! Det blev inte så lång promenad på morgonen, får ta en i kväll när det blir svalare!


Kommentarer
Postat av: Jeanette o lilla Rick

Tropisk värme är nog rätt bra beskrivet =)

Lite mer än 45 grader i solen när det är som värst och närmare 40 grader i skuggan...



Ja inte behöver man åka utomlands inte =D

2010-07-11 @ 14:30:48
URL: http://mffhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0