Ja nu har ...

2010-07-28 @ 11:52:34
... jag nog börjat fatta att jag har semester, så skönt. Vi har börjat planera för campingsemestern, vi brukar ju alltid åka till Böda hamn, men Jenny vill att vi ska tälta någon annan stans i år, så vi får väll se var vi hamnar! Ska snart åka i väg och handla lite saker som behövs till resan.

Kan lova jag var stel i morse när jag gick upp, varför stretchar man inte när man går långt? Jag stretcha lite efter morgon promenaden i dag i alla fall hoppas det hjälper lite. Kan lova Krita var trött i går, sov hela kvällen! Det är så skönt och göra saker med bara en hund i bland och det sköter sig mycke bättre då!




Kommentarer
Postat av: hedda

söta voovvaaar! ;D

2010-07-29 @ 00:11:53
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0