Hund promenad

2010-07-01 @ 09:57:37
I morse när jag gick ut med hundarna möte jag Marie med sina Sheltisar, så vi slog följe. Det blev en härlig promenad på en timme. Krita fick gå lös en bit på gångvägen i skogen och skötte sig aldeles utmärkt. Nova har det jobbigt, men jag tycker hon är duktig ändå, skäller inte längre men har sten koll på var hundarna är. Och går vi först drar hon framåt och går vi sist bromsar hon, så hon ska gå någonstans i mitten för då går hon på men kollar runt. Hade tyvärr ingen kamera med mig, så inga bilder idag.

Tack Marie för en härlig promenad!

Kommentarer
Postat av: Carina

Visst är det härligt att gå på promenad och ha sällskap, det går så mycket snabbare. Skönt att kunna ha en av hundarna lösa. Så brukar jag oxå göra, Enzo får springa lös och Tyson kopplad.

2010-07-01 @ 21:46:17
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marie G

Ja det var tur att vi stötte ihop så att det blev en promis:)

Tackar för sällskapet, det får vi göra om!

Tyvärr ingen träning i dag det satte kroppen helt stopp för:(

Träna vidare, du kommer att Lyckas:)

Kramisar

2010-07-02 @ 00:19:22
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0