Godmorgon

2010-07-04 @ 09:29:41
Sitter här på jobbet och väntar på att/om det ska komma en patient. Läkarn är uppe och tittar på patienten, så vi får väll se om det blir något. Har redan kört en patient det första vi gjorde på morgonen. Hade ambulansen efter mig på vägen, det är vägbygge på ett ställe och bara ett körfält och jag hade en lättlastbil framför som inte värkade märkt att vi hade ambulansen efter, så jag blev lite stressad när jag inte kunde flytta på mig! Sen när jag kom fram till jobbet stog det och lasta ur patienten, så det var till oss den skulle!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad stressande att inte kunna släppa fram ambulansen. Vad exakt är det du jobbar med?? Hoppas det inte blir för varmt på jobbet idag.

2010-07-04 @ 10:19:21
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0