Godmorgon

2010-07-26 @ 10:29:19
Ja inatt har jag sovit dåligt, vet inte varför, legat och snurrat runt så jag nästan fastnar i lakanet. Nåja det gör ju inget att jag är lite trött idag för jag har ju SEMESTER, tjoho!!!

Varit ute med hundarna på en promenad på morgonen, de var jätte pigga och spralliga. Dem föredrar nog detta lite svalare väder, men jag vill ha tillbaka solen, behöver ju inte vara lika varmt, men sol vill jag ha. Ska straxt hoppa in i duschen, sen ska vi åka och handla lite, sen kommer bror min förbi och hälsar på, det blir trevligt!!!

Ja det märks att det regnat, fullt med sniglar ute.




Det är inte mycke man ser av kanalen från skogen på sommaren!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Exxa

GRATTIS, du vann namnsmycket!! :) Maila mig om vad du vill ska stå på smycket och vad du vill ha för pärla & färg på den. [email protected]

Hälsningar Jennie och Exxa!

2010-07-26 @ 14:46:26
URL: http://www.exxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0