Jag sitter här ...

2010-01-27 @ 13:09:23
... och äter lite lunch sen ska Micke och jag gå ut med hundarna på en liten promenad. Sen klockan tre ska vi åka och hämta Mickes föräldrar och sen bär det av till Arlanda. Planet går ju inte förrens 21.00, men det har ju börjat snöa precis som det sa, varför kan de inte ha fel om nederbörd. Så jag hoppas verkligen att det inte ställer till med problem så vi inte kan flyga!!!

Så det lär nog inte bli så mycket uppdattering på bloggen nu, få se om jag kan hitta någon dator och slänga in något inlägg där nere. Annars kommer det en reseberättelse när jag kommer hem och bilder, massor lär det bli.

Ha det så bra! 

Kommentarer
Postat av: Leonora

TREVLIG RESA!! Och hoppas verkligen ni hann undan snöovädret som barakt loss här nu!

Kram

2010-01-27 @ 16:04:40
URL: http://metrobloggen.se/djurbarn
Postat av: Lina

Hejsan! Nej vi törs inte heller gå på isen nere vid kanalen, vi har gått på måsnaren och där är det tjock is.

Hoppas ni får det bra i Thailand! :)

2010-01-28 @ 22:06:43
URL: http://ice.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0