Har varit ute ...

2010-01-16 @ 15:52:07

... med hundarna en och en nu på förmiddagen. Tog först ut Nova, men inte möte vi någon hund på vägen, typiskt. Nu när jag verkligen vill träna med henne. Sen gick Jenny och jag ut med Krita och skulle träna henne på fotbollsplanen, men de var barn där och åkte pulka så det blev samma promenad som för Nova med tränande under gång. Öva på det vanliga, stanna, inkallning med avslutande fot och gå fint. Fungera ganska bra, Krita sätter sig ner hela tiden när jag säger stanna, men vi jobbar på att hon ska stå!


Kommentarer
Postat av: Leonora

Tack! Ja jag hoppas också att de ger sig snart!

Kul att träna med hundarna. Jag jobbar med Rottisen, siktet på lydnadsprov ett snart!

Kram

2010-01-16 @ 16:28:51
URL: http://metrobloggen.se/djurbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0