Besök av Emelie

2010-01-24 @ 19:21:54
Nu har Emelie varit här och hälsa på, Jocke var med också. Vi bjöd dem på mat, det blev kyklinggryta och pasta och så lita glas till efterrätt. Det är så kul när hon kommer hit och hälsar på hon gör det inte så ofta. Man vet ju hur man var själv när man flyttade hemifrån inte ville man hem till mamma och pappa så ofta! Men jag saknar henne när hon inte är här. Fast man får ju en trevligare relation, inget tjafs och bråk utan det är trevligt att träffas och umgås!

Kommentarer
Postat av: Karoline

Jag och min mamma fick också en bättre relation när jag flyttade hemifrån, undrar om det är en tjejgrej?

2010-01-24 @ 21:47:22
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0