Äntligen är jag ...

2010-01-21 @ 17:20:12
... hemma från jobbet, fick jobba över idag. Det är ju inte precis så att man alltid kan gå hem exat när man slutar, har man patient på bordet är det ju bara att jobba klart. Det finns ju ingen som tar över utan vi stänger ju och så skickas alla akuta patienter till Solna på kvällar/nätter och helger. Det är ju där jag är när jag har jour och tar hand om det akuta patienterna.

Men nu har jag i morgon kvar och sen har jag en extra jour på måndag, sen åker vi till Thailand på onsdag kväll. Fy f-n va skönt det ska bli!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej vad tråkigt att hon är så rädd för andra hundar :( Jag kan inte förstå hu folk tänker när de tror att det är ok att deras hund skall hälsa på alla hundar den möter. Jag låter aldrig Nova hälsa på hundar som vi möter, dels för att de får fel kroppsspråk kopplet och dels för att en kopplad hund lätt kan känna sig trängd. Den får för lite utrymme. Sen vet man inte hur den andra hunden är heller så det är inte värt det och riskera något. Min Nova har tyvärr blivit påflugen av en annan rottweiler, men hon har tagit det väldigt bra :)

Jo det finns ju de som är kloka som du säger, men det är många som inte förstår så bra som sagt.

Vad kul att det går frammåt med träningen för er. Jag använder klicker ibland med.

Ha det fint.

2010-01-21 @ 22:19:27
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se
Postat av: Henriknelly

Hope you enjoyed your visit.

2010-12-13 @ 16:46:00
URL: http://henriknelly.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0