Var ute och ...

2010-02-15 @ 13:41:38
... gick med hundarna en och en, inte alls långa promenader men efter det var jag helt slut, det är ju sjukt va dålig kondis man har när man är förkyld.

Men jag får börja om lite från början igen med hundarna, var ju på god väg efter jul uppehållet. Nova lyssnar i alla fall och tycker jag är jätte intressant. Krita är för ivrig, vill förmycke och så blir det bara fel och hon äter nästan upp mina fingrar, måste jobba på att hon tar godiset lugnt och fint!

Kommentarer
Postat av: Linda & Azi

Hej! Tack :) Ja, vi kör med rent teckenspråk. Njae, jag har tränat henne så hon ska alltid kolla mig efter hon sprugit 20-50 meter. Även lärt henne att alltid komma till mig när en katt, hund, människor kommer mötande oss. Hon sticker i princip aldrig, men OM hon gör det kan jag inget göra förutom bara stå och vänta på henne, men det har hänt fåtal gånger bara, speciellt när jag hade precis fått henne :p



Hur gamla är dina söta vovvar?

2010-02-15 @ 20:14:03
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilka gulliga hundar du har. Kul att de ser så olika ut :-) Har en kompis som oxå har 2 jack russels, jättetrevliga hundar men väldigt energiska.

2010-02-15 @ 20:53:02
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Marina

hejsan vännen!

Vi går alltid ut med vovvarna en och en. Fingal har lite olater för sig och som vi vill att Tassen inte ska lära sig. Hon var duktig på att trimma uppfödaren och han blev så fin Tassen efter trimningen. krya på dig och sköt om er alla. ha en fortsatt bra dag.

Kram Marina

2010-02-16 @ 09:48:54
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0