Ränt runt på stan!

2010-02-27 @ 15:06:19
Nu har Micke och jag varit en sväng nera på stan, var in på bokrean, hitta en bok om agility som jag köpte och Micke köpte dasshumor i tre pack. Sen köpte jag även nya panelgardiner till köket, visar bilder på de sedan när jag satt upp dem. 

Sen åkte vi till expert för vi ville titta på laptops och systemkamror, inte köpa bara titta! Sen gick vi in till Coop och handla för det ligger vägg i vägg. Annars handlar vi alltid på Ica Maxi och tur var väll det för just när vi var på Coop rånade det Ica Maxi. Tur att vi inte var där!!!

Inne på Coop hitta vi fina glas, köpte ett packet, men när vi kom hem ångra vi att vi inte köpte två. Vi får väll se om de finns några kvar nästa gång vi går dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0