Godmorgon

2010-02-20 @ 09:55:28
Nu har jag ätit frukost och tinat upp efter promenaden. Jätte kallt ute idag, -10 och så blåser det, hu! Gick i skogen med tjejerna, det var jätte tungt. På en del ställen var snön upp till knäna på mig. Så jag fick gå före tjejerna för det försvann ju i snön och tog sig knappt fram. Men där emellan sprang de och busa och jaga varandra som galningar. Nu ligger de mätta och belåtna och sover!



Innan jag skulle gå ut med hundarna ringde Mickes pappa och berätta att de hade 38 grader och att det var så varmt i sanden att det inte gick och gå, så det hade gått in för att svalka sig. Gissa om jag längta tillbaka till solen och värmen!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja idag får man verkligen slå sig fram i snön, fast vi har inte så kallt det är faktiskt 1 plusgrad. Tänk vilken temperatur skilland minus hos er och 38 plus på ett annat ställe haha lite skillnad. Såg att du fick rätt på bloglovin gadgeten :-) Ha en skön lördag

2010-02-20 @ 12:17:16
URL: http://tysonochganget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0